B1 <3 B2

Tjolahopp tjolahej!

Just nu ligger jag i sängen nyduschad och fräsch. Tog faktiskt på mig min rödvinsdränkta ovve in i duschen och även en hel flaska Vanisch som numera är halvfull bara. ;) Vadå, fina sexmästerister - de här kan ni väl inte säga nånting om? Jag duschar jämt med Vanisch..! ;)

Jag gick även igenom ett par gamla tentor nu också och hör och häpna, men jag kunde faktiskt svara på en hel del av frågorna och det kändes helt fantastiskt! Jag har inte pluggat speciellt mycket under dom här kurserna, men om jag klarar den här tentan lovar jag att plugga varje vardag så länge jag går i skolan! Så tacksam hade jag varit. Och om jag inte klarar tentan så kommer jag att vara tvungen att plugga varje vardag så länge jag går i skolan så det är en lite win - win situation. Eller en lite loose - loose situation kanske man ska säga! ;)

Dagens bästa Josefine & Emelie aka B1&B2 citat skulle vi kunna börja med här på bloggen också! Det hade lockat läsare som tusan!
Tänk er de här scenariot:
Söta Josefine ligger i sängen brevid mig, hon drar en djup suck och ler och säger "ÅÅÅÅHHHHHH, det känns så gött. Jag VANTRIVS verkligen i min lägenhet!!" Jag tittar på henne oförstående. "Vantrivs?" frågar jag. Josefine gör ett utrop och går lös och utbrister "TRIVS MENAR JAG VÄL DÅÅ! MÄRK INTE ORD!!!"
Jag skrattar så mycket att jag håller på att få kramp. Efter en stund suckar hon lite: "Nu trivs jag...."

Sööööt!

Eller:
Tidigare idag satt vi och pluggade i min säng. Vi har befunnit oss i sängen i princip hela dagen eftersom jag för tillfället inte äger något vardagsrum, eller jo, fast det finns inga möbler i det alltså.. Papper har flugit fram och tillbaka, tekoppar, glas och tallrikar står överallt... Mina Iphonehörlurar har Josefine doppat i sitt te, tack fröken.. ;) Iallafall, Josefine ställer sig upp brevid sängen, tittar på sina papper och tjuter:
"Men har du kladdat på mina papper!!!"
Två sekunders tystnad.
"Ja just det ja, det var ju jag..."

Hahahhahhaha!
Nu ska jag fortsätta med plugget! Hejsvejs!


Kommentarer
Postat av: Josefina borg

Hahaha bäst! :-) har alltid så skit kul ihop med dig gumman <3

2010-10-29 @ 16:47:56
URL: http://josefineborg.blogg.se/

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0