Augusti

Ni som känner mig vet om att jag aldrig varit utomlands. Ni som känner mig ännu bättre vet om att jag aldrig känt något behov av att åka utomlands. Ni som känner mig bäst, som jag faktiskt umgås med nu, vet om att jag älskar att åka utomlands. Och känner ett rätt stort behov av att ta mig tillbaka till värmen.. Tyvärr är ju ekonomin inte den bästa, meeeen... 
Jag bjuder på några bilder av sommarens härligaste vecka.







Förutom Turkiet resan, som var i slutet på månaden, hade jag en veckas semester utöver det då jag passade på att umgås med alla mina vänner så jag for fram mellan Uddevalla, Tjörn, Göteborg, Orust och Stenungsund som jag vet inte vad. Men jag fick nog avklarat de allra flesta träffarna tror jag. :P
Och inte att glömma. Veckan innan jag åkte till Turkiet hade jag en städdag med kära mor, lillasyster och minsta lillebrorsan. Vi grundstädade hela lägenheten och jag var faktiskt nere i tvättstugan för första gången. Åtminstone första gången jag tvättar där, tvättstugor kan ju användas till en massa saker har jag hört. ;)
Duktig tjej, eller hur? Som tvättade och städade alltså...

Detta är faktiskt allt ni får för tillfället. Imorgon hoppas jag på att kunna berätta massa annat som hänt, bland annat att jag slutat på mitt älskade arbete till förmån för Uddevallas högskola. Yeay, jag är stuuuuudent!
(vilket faktiskt innebär ännu mindre inkomst än tidigare, jag vet, jag trodde också att det var omöjligt, men nu vet jag. Tacka vet jag McD lön.. :P )

Nu ska jag hoppa i säng. Ensam. Ja. Singel fortfarande? Svar ja. Trivs med det? Ja, faktiskt. Tills den rätte dyker upp lever jag gärna en singels glada partyliv tillsammans med mina singelvänner, nya klasskamrater och gamla jobbarkompisar. Jag trivs. Sådär, tillbaka till avsnittet där jag skulle gå och lägga mig....

Godnatt älskade bloggen, vi hörs imorgon!! :)


Kommentarer

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0