En mardröm

Ibland behöver man bara få sova lite. Men idag så är det tydligen helt omöjligt. Jag finner ingen ro alls, så att säga..... :/ Har provat att räkna får, dricka varm mjölk, blunda och räkna till tusen. Ingenting funkar och huvudet (läs: tankarna, men det är så himla mycket roligare att skriva huvudet...) bara flyger iväg. Jag lyssnar på musik och sjunger med. Men det finns liksom ingen mening i texterna. Jag är helt tom och har helt omöjligt att känna igen mig i dom krossade brudarnas drömmar om kärlek som alla sjunger om. Eller varför inte killarna som blir lämnade för en annan... Stackare. Hela världen är en massa idioter som går på kärleksdrogen. Stört.
Och nej, hjärtat, jag är inte bitter pga utav dig. Jag är det mest på mig själv. Och framför allt på John Blund som inte låter mig sova.


Update: De två inläggen som kommit upp under detta är skickade i förrgår (måndags) då jag var hemma hos Sofia. Dom passar absolut inte in här och jag vet inte varför dom lagt sig där. Min tekniker får ta hand om de där för som vanligt suger jag på att fixa tekniska saker. :/

Kommentarer

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0