Förvånande, men jag lever!

God morgon!
Jag ligger hemma i Sofias säng och håller nästintill på att dö för att jag är så trött och dessutom har svinont i halsen. Hela dagen igår spenderades med sinnes mycket shopping i Göteborg, väldigt trevligt men sjukt jobbigt med tanke på vårat tillstånd efter lördagskvällen. ;) jag gick loss o brände några tusenlappar, fick bl a med mig ett nattduksbord och tre par nya skor hem. Ska bara försöka motera ihop bordet senare när jag kommer hem så kanske jag kan visa en bild senare.
Idag blir det degning här hemma hos Sofia fram till klockan halv fem, då kommer lilla Jeanette och hämtar mig och så ska jag hem och STORstäda min lägenhet som ser ut som hej-kom-och-hjälp-mig efter helgens partande! ;)
Sofia är ute o går med hundskrället just nu så jag tror att jag ska passa på att sova lite till innan hon kommer tillbaka. :) Puss!

Kommentarer

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0