Friday, im in love

God morgon!
Vad härligt att se att en del av min läsarskara redan har hittat tillbaka... Jag visste väl att ni saknat mig, erkänn bara.! ;)
Just nu ligger jag styggt däckad i min kära soffa och plöjer avsnitt efter avsnitt med OC. Gotta love it!
Gårkvällen var minst sagt svinkul, dock trasslar jag ju in mig i problem så fort jag får en möjlighet och komplicerar för mig själv och ger mig massvis av härligt dåligt samvete, menmen, varför klaga? ;) Kvällen var iallafall toppen och vi fick vara med på Sexmästeriet, sjukt coolt. Jag äääälskar studentlivet! Har jag sagt de förut? Jag älskar det! :)

Ikväll kommer eventuellt Jeanette och Sara över för lite middag, egentligen skulle jag åkt hem till mamma och pappa för att hälsa på, men tanken på att sätta mig på en buss till Tjörn är ungefär lika lockande som att äta hundbajs. Eller kattbajs för den delen! ;)
Well, nu ska jag fortsätta mitt kära OC tittande! Puss&hej!

Kommentarer

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0