Frukostproblem

Jag försökte steka potatisplättar till frukost imorse när jag vaknade. För ett par veckor sedan köpte jag nämligen ett jättegulligt plättjärn, utformat som ett hjärta för att få till söta plättar eller möjligtvis ägg. Jag brände två plättar, sedan gav jag upp och tog fram en burk med champinjoner. Tog fram min nya konservöppnare (tidigare har jag fått öppna konservbukar med kniv som jag stuckit rätt ner genom locket och sedan bänt upp....) men vad tror ni att jag gjorde med den? Jo, knivbladen hoppade av så det blev bara till att slänga hela grejen. Svampburken bände jag upp med kniv..... Och där var min frukost klar....
Och nu ligger jag och har ångest över att jag inte pluggar. Hehe. Men idag ska jag plugga, jag ska till och med skriva en hel sida på grupparbetet har jag bestämt mig för. Dessutom ska jag läsa igenom alla anteckningar i organisations- och vetenskaps teorin och även läsa dom sidorna som vi ska gå igenom imorgon. Jag ska göra allt de här idag..... Bara inte just nu.

Kommentarer

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0