Fuck it. Jag sover väl då.

Jag har gått och lagt mig. Det är helt fucking otroligt, men jag har krupit ner i sängen och ska snart sova. På en fucking lönefredag! Helt sinnes vad sjukt!
Jag städade hela lägenheten, stort tack till alla som smsade och mailade att jag skulle ta tag i mig själv och få ordning på mitt ställe!!! Efter städningen slog jag mig ner i soffan för att äta frukost/lunch/middag/kvällsmat och se idol. Och sen....bara ouuups låg jag i sängen. Och nu ska jag sova. What? Helt fucking knas! Japp. Men så är läget. Mm får väl skylla på att jag sparar pengar eller inte har några vänner eller vad tusan som helst. Men det är inte sant. Jag liksom bara ville ligga hemma ikväll. Lönefredagen liksom. Eller alltså, hade jag fått som jag velat och kommit iväg till Trollhättan så hade jag gjort det utan att tveka, men när det inte hände så... tja, jag kände helt enkelt för att bara ligga hemma då...

Sådär, nu återstår väl bara för mig att säga godnatt ännu en gång. Tidigt. God natt.

Kommentarer

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0