Godmorgon. Eller egentligen är de väl reda...

img_0907 (MMS)

Godmorgon. Eller egentligen är de väl redan eftermiddag, men jag har nyss kommit hem. Natten spenderades hos min fina vän, Johnny. Vi ses nästan aldrig så inatt tog jag en taxi hem till honom ifrån stan. Haha! Va typ där halv fem o då däckade jag i princip med en gång. Och när jag vaknade imorse så tog jag tåget hem med en gång, så vi kan väl säga att jag och Johnny fortfarande inte har träffats... ;) Gårkvällen va toppen, trädgårn i Gbg är inte bäst enligt mig, men förfesten hos Julia var jättebra, med bugg och allt.. ;) Och angående den snygga bilden, så ser jag ut just nu. Sliten som tusan och med svullet öga, jag skulle vilja säga att jag var en tuffing igår och att den andra personen ser värre ut..... Men det är bara en vanlig ögonirritation pga linserna... :( Nu ska jag se på repriserna av idol och gotta till de med lite pizza! :) Hej så länge!


Kommentarer

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0