Godmorgon världen!

Heeej!
Jag har sovit på soffan inatt, eller ja, det gör jag nästan varje natt. Älskar att somna framför tvn. :) Men nu inatt har jag sovit jättedåligt. Så imorgon ska jag åka ner till mamma och pappa och hämta min gamla tv med inbyggda video så jag kan ställa in den i sovrummet! :) Jag är bra smart!

Nu ska jag snart sticka upp till skolan, den ligger bara fem minuter härifrån och jag ska vara där halv tolv så jag behöver inte stressa. Senare ikväll ska vi dra iväg till Trollhättan för pubrunda runt på "alla" stans krogar. Haha! Kan bli spännande! Jag, Josefine och Andrea kommer säkert att ha roligt iallafall!
Nu ska jag sätta mig en timma med min nya bästa vän, den engelska boken om marknadsföring på 800 sidor. Hurra! Spännande!
Jag skriver mer senare!

Kommentarer

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0