Juli

I juli så jobbade jag massor. Iallafall har jag för mig det. Jag kommer iallafall ihåg att jag och Jeanette drog ner till Halmstad en helg och hade sjukt kul!
En mycket spontan resa. Utan planerad sovplats eller ens ett tält drog vi iväg på äventyr. Det slutade lyckligt. Nästan iallafall..



<3 Jag älskar den här bilden vad du än säger.












Förutom Halmstadhelgen med massor av fest och avslappning jobbade jag, det enda som jag hann med mer (åtminstone som jag fått med foto på) är min snygga blomma som jag inredde balkongen med.
Haha. Spännande månad!



Imorgon tänkte jag att ni skulle få se hur den här blomman ser ut just nu. Den blomstrar som tusan. Jag har gröna fingrar jag.

Up next: Augusti...

Kommentarer

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0