Juni

Bloggen försvann i juni, helt plötsligt fick jag ett ryck och jaa.. där va bloggen borta. Det var samma dag som lillebror tog studenten.

Juni var en fin månad. Två av mina bästa vänner (eller ska man säga bäzzztizar) Sofia och Angelica fyllde år och vi firade med en mysig dag; picknick, en drink på Harrys, smörgåstårta hos Angelica och sedan utgång på älskade HK.
















I övrigt i juni spenderade jag och Sofia massor av bakisdagar ihop, jag käkade chips och pizza dom dagarna. Hon åt sushi...

   vs  

I övrigt, när jag inte jobbade så spenderade jag en helg på min systers konfirmationshelg. Det kan nog, när jag tänker efter, ha varit då jag slutade blogga...? Minns ni?
Iallafall så nattbadade jag och minsta lillebrorsan på konfirmationslägret. Mys! <3

Midsommarhelgen spenderades i Lysekil/Smögen och solen sken hela tiden. Bilderna därifrån har jag bara på facebook och dom går tydligen inte att ladda upp? Knepigt sånt där, ska nog ta och gifta mig med en tekniker...

Juni var en bra månad, så långt kan jag säga iallafall!


Kommentarer

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0