Kris!

Jag har varit o fikat med Sara, solat i ett mögligt solarium på Meddo och gått en promenad hem. Slängde mig i soffan och nu njuter jag av Top Model på trean. Tyvärr är de sammanfattning av programmet idag så de sög lite, just my luck liksom.. Sofia vill att jag kommer ner till henne i Stenungsund ikväll. Hennes fuckade hund klarar sig inte själv så vi kan inte åka till Trollhättan och jag hittar ingen annan som vill åka med.. :( Nu är jag jättebitter faktiskt, men de kommer antagligen bli en taco kväll i Stenungsund i kväll alltså. Fast jag ska tjöta lite på Jeanette att åka med mig ikväll iallafall, *så nu när jag ringer henne kommer hon inte svara... ;) * haha! Kolla klart på Top model nu, sen måste jag städa!!! Haha, min blogg handlar om min städångest, men de är liksom det viktigaste att få gjort just nu! ;) Snälla, kan inte alla ringa mig och säga att jag måste städa!!! ;)

Kommentarer

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0