Lördagens funderingar och kvällsplaner!

Jag har precis varit och solat och känner mig helt slut men samtidigt såå mycket fräschare. Solade bara en snabbis idag, typ tolv minuter eller någonting, tycker verkligen att det är så sjukt segt att ligga i solariumet. Fast på Meddo funkar de för där är de ju radio på, men på de lilla solställen som ligger precis brevid mig ligger jag bara och väntar på att tiden ska ta slut. Dessutom ligger jag och är cpnervig hela tiden att jag ska ramla igenom plasten ner på rören och bränna ihjäl mig. Är ni nervösa för det någon gång? Att man liksom ska dö i solariumet. Man vet ju att solarium är skadligt, men såå skadligt att man dör på fläcken.. Det hade varit illa.
Iallafall, nu ska jag hoppa in i duschen, lägga på en härlig fuktmask för ansiktet och smörja in kroppen med härlig body lotion och sedan börja fixa iordning mig för kvällen. Ja, det blir inte myskväll med Jeanette som egentligen var planerat utan det blir utgång i Trollhättan! :) yeay!!! Otippat att jag och fina Josefine ska dit liksom, men nu blir det så! :) Nu blir det lång dusch!! Puss o heej!

Kommentarer

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0