Mardrömmar

Jag vaknade alldeles kallsvettig och störtlipandes inatt. Fick springa upp och dricka vatten och jag kunde inte minnas vad det var jag hade drömt som gjort mig så rädd och ledsen. Jag somnade om och nu när jag vaknade tänkte jag faktiskt inte alls på det. Tills jag satte igång med att kolla runt på dom vanliga bloggarna, bläddrade förbi Bellas, Bloggkommentatorerna, Egoina (som jag förövrigt älskar och är otroligt lyckligt att hon vann Blog Awards!!) och till slut kom jag till Katrins blogg. När jag fick se bilden på lille Ringo började tårarna rinna igen. Jag drömde att Ringo dog, de var därför jag grät så mycket inatt.... Äuhm, japp jag borde tänka över mina vanor och kanske sluta tänka allting i bloggformat. Typ nu lagar jag mat, den måste jag fotografera och lägga upp på bloggen...... ;)
Iallafall, jag är otroligt tacksam att Ringo lever och det bara var en hemsk mardröm! Nu ska jag gå upp och fika med Saif! :) puss!

Kommentarer

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0