Morgonens klagan

Jag har sovit lika dåligt som en....jag kommer inte på något bra, men jag har sovit riktigt dåligt iallafall. :/ Fast sängen har varit grymt skön, de är bara de att jag vaknat och haft halsont hela tiden. Dessutom hade jag riktigt sjuka drömmar och snoozade mellan drömmarna så när jag vaknade för att trycka på snooze varje gång så visste jag inte om jag faktiskt var vaken eller om jag fortfarande var i drömmen.. Jobbigt! Heheheh...
Nu har jag iallafall snoozat i över en timma och de börjar väl bli dax att dra sig mot skolan, utan frukost, utan smink men wtf, idag orkar jag inte!! :/ Angelica och Sofia kommer upp för lunch senare, hoppas jag har piggnat till då... Puss!

Kommentarer

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0