Morgonsvamel...

Jag har varit vaken i ett par timmar redan, kan inte somna om och orkar inte gå upp ur sängen. Slötittar på Titanic och läser en bok samtidigt. Titanic är egentligen en himla knas film. Man blir liksom inte klok på den. Att rusa runt bland allt de där vattnet måste va en himla bra motion för skådespelarna iallafall. ;) En annan film som är ännu mer knas måste ju vara Pearl Harbor. Först är hon tillsammans med den ene killen, ser "dör" han och då tar hon hans bästis. När han kommer tillbaka från de döda dör bästisen och då går hon nöjt tillbaka till den förste och föder bästisens barn. De är rätt sjukt!
Nu sjunker Titanic iallafall, dom spelar grymt bra alla skådespelarna. Och jag har lite bloggtorka för er om inte märkt de.. Vet inte alls vad jag ska skriva så jag svamlar på om massa skit. Nu tänker jag se när Titanic sjunker, läsa ut boken och sedan sova en liten stund innan jag ska ta o läsa den förbannade marknadsföringsboken som ligger brevid mig i sängen. Puss så länge!

Kommentarer

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0