Onsdag!!

God morgon!!
Just nu ligger jag i sängen och drar mig för att gå upp. Jag är lite trött från igår, då vi satt i skolan hela dagen och sedan var uppe hos våran klasskompis på drinkkväll. Var hemma runt halv två tiden och däckade direkt!!! :)
Idag ska jag sticka iväg på sexslavsmöte (absolut, det låter jättehemskt att säga att man är sexslav, men jag trivs... Om de nu va någon som trodde att jag inte skulle trivas med det.. ;) ) och efter möter är det nog tänkt att Josefine, jag och några till ska discobowla. :) Sjukt kul! :) fast jag är otroligt dålig på det!! ;) Nu ska jag iallafall stiga upp och förhoppningsvis få i mig lite frukost.. Försöka iallafall, jag är allt annat än sugen på mat!
Men jag skriver mer senare! Puss!

Kommentarer

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0