Plugg + Josefines musiksmak = ....illa....

Vi har pluggat i typ tre timmar nu. Dom första två pluggade vi hela tiden, nu orkar vi nästan inte längre. Jag har inte ens fattat att det var så här tufft på högskolan. :/

Men, det allra värsta av allting. Jag börjar nästan gråta av Josefines musiksmak. Under dessa tre timmar har vi haft varsin dator stående mittemot varandra, min spelar Eminems senaste album på högsta volym. Hennes dator spelar, också på allra högsta volym, en katastrofblandning utav Rednex, Björn Rosenström och Miley Cunis. Eller vad hon nu heter. Det är illa. Jag lider lite med mig själv.
Nu börjar det nog bli dags att dra oss hemåt. Min hjärna håller på att koka över och jag har svårt att tänka klart.
En power nap innan drinkarna ikväll är nog ett måste. Annars finns risken att jag däckar tidigt. :/

Kommentarer

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0