Porr - är det bara jag som är onormal?!

Yes. Nu måste jag ta tag i det här ämnet som man tydligen inte ska prata om - men som jag förstått är helt otroligt självklart!!

Av olika anledningar diskuterade jag och Sofia porrfilmer igår kväll. Eller alltså, inte olika porrfilmer utan mer porr i sig. Att kolla på porrfilm liksom. Jag har aldrig gjort det och känner absolut inget behov av att göra det. Titta alltså. Utöva har jag inga problem med. ;)
Men jag kom iallafall in på genom lite sms skrivande och tog upp det med Sofia och när jag berättade att jag aldrig kollat på det blev hon hur förvånad som helst. Okej, tänkte jag. Jag har väl en störd tjejkompis som tycker om att kolla på porr då och då. Fine. Sen sa hon att hon tillsammans med andra kompisar sitter och kollar på det, inte regelbundet, men det händer. Då kollar dom alltså på det tillsammans och typ sitter och garvar åt det.
Okej, tänkte jag. Då har jag väl några störda kompisar då... Inte mer med det.

Så sitter jag och bläddrar igenom olika bloggar, lite okända sådana för jag behöver ett större utbud av bloggar just nu, dom tio - femton stycken jag läser varje dag uppdaterar för sällan så jag letade efter lite nytt. Och vad tror ni jag hittar om inte en tjej som skriver om vad tjejer gör när inte killar är med. Hon listade upp lite punkter så som att man sjunger i duschen, överanalyserar sms och på en punkt kommer (naturligtvis?) PORR!?
Så den här tjejen, som förövrigt är sexton år, menar alltså att vi brudar sitter och kollar på porr när vi inte umågs med våra pojkvänner eller kompisar. Okaaaaaaaj. Nej. Inte sant.
Eller? Är det bara jag som faktiskt inte sitter hemma och kollar på porr?

Och om vi nu ska gå ett steg längre, men vad får ni ut av att kolla? Blir ni liksom tända av det? Eller lär ni er? Eller ser ni det som humor typ och sitter och skrattar åt det?
För om ni nu ska övertala mig att jag är onormal som inte kollar på porr, måste det faktiskt finnas en anledning att se det.

Så bombadera mig med bra förklaringar nu, thank ya!!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja ser på porrfilmer jämt å ja e tjej = inge konstit!

2010-09-30 @ 02:36:01
Postat av: Saga

Kolla på en film så kommer du att förstå varför och du kommer göra det igen. :) Söt blogg förövrigt!

2010-09-30 @ 09:43:16

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0