Right now

Hallå!!

Just nu så sitter jag i skolan och försöker se viktig ut. Jag och Josefine har tillochmed bokat oss ett grupprum som vi sitter och arbetar i nu mellan 14-17. De ni!
Dessutom har jag på mig glasögon idag, mina ögon är fortfarande katastrof och jag försöker att inte slita på dom för mycket med linserna. Så idag ser jag ut som elva år igen, typ.

Nu ska vi försöka jobba på med de här arbetet. Att förklara vad ett varumärke är! Haha! Jag har fått den glassiga delen. Yeay!
Ikväll blir det drinkkväll hos våran klasskompis Henrik. Mycket spännande, bäst för dig Perre att du dyker upp! Hhaha!

Hej så länge!


Ps, PERRE!! Vi sitter och lyssnar på din musik just nu... och asgarvar! <3

Kommentarer

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0