Ser ni hur mysigt jag fått till de i mitt ...

img_0893 (MMS)

Ser ni hur mysigt jag fått till de i mitt sovrum? :) Har suttit halva kvällen med att pilla in bilder i ramarna som jag köpte på Ikea häromdagen. Förövrigt, Ikea skrev "2 ramar för 29:-" käckt tänkte jag och köpte sex stycken. Två för varje tavelhylla liksom. När jag  tar av plasten från första ramen ramlar TVÅ ramar ut. Jahopp, dom låg i tvåpack alltså. Så jag har köpt 12 ramar. Som att jag inte hade tillräckligt med foton i min lägenhet liksom. Hade jag varit en kändisbloggare hade jag lottat ut ramarna på bloggen. Men eftersom jag är den jag är (en icke-kändisbloggare) får jag väl helt enkelt pallra mig till Ikea för att köpa fler tavelhyllor. Eller helt enkelt spika upp tavlorna på väggen.... Nu ska jag se på Pearl Habour på VHS. Kan ni inte bara säga att jag är cooool?


Kommentarer

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0