Söndagsångest.

Lilla bloggen.
Jag ligger nerbäddad i soffan och ser absolut ingenting på vänster öga, jag tycker så synd om mig själv. :/ Har sjuk ångest över röstningen, jag vill gå, alla borde verkligen gå och rösta - men hallå! Jag ser ju för tusan ingenting!! Pratade med pappi precis och han godkände självklart att jag inte röstar om jag inte ser någonting, men fortfarande så gör det lite ont i magen att jag antagligen inte kommer att gå ner och lägga min röst.
 
Iochförsig är jag ganska säker på att Moderaterna tar hem valet ändå. Men man ska aldrig säga aldrig. Det blir en spännande kväll ikväll. Jag kommer sitta bänkad (och framförallt lyssna, tack förbannade öga) hela kvällen och se (läs: lyssna) valdebatten..

Imorgonbitti, 07:20, kommer jag att befinna mig i Lysekil för att besikta bilen. Det känns ungefär lika lockande som att bli blind på andra ögat också, men det måste väl göras. Jeanette ska också besikta bilen imorgon, dock har hon lyckats att få en tid i Uddevalla så hon slipper åka land och rike runt imorgon klockan halv sex på morgonen! ;) Men de blir säkert bra. Lillebror kan vara glad att han har en så snäll storasyster som inte bara låter honom låna bilen utan också åker och besiktar den för honom..... ;)


Jag lägger ut lite söta bilder ifrån inslussningen förresten. :) Bilder från gårkvällen kommer antagligen upp såsmåningom, då jag glömde kameran hemma igår och Josefine fick sköta fotograferingen.. Det har hon iofs gjort nästan jämt, eftersom jag faktiskt tycker det är skitjobbigt att dra runt på kameran hela dagarna..!
Se o njut. ;)













Kommentarer

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0