Taaaaagga

God morgon!

Jag och Josefine har precis kommit till skolan och packat in oss i ett grupprum och ska plugga i ett par timmar innan dagens föreläsning. Dessutom har vi köpt med oss frukost och sitter nu och trycker i oss en asgod macka och yougurt.
Det allra bästa med den här dagen är att Josefine har köpt ett par hörlurar så nu slipper vi sitta och överrösta varandra med högsta musiken på bägge datorerna.
Jag tråkar sönder Lil wayne nu av någon anledning, lyssnar sönder varje låt och rent ut sagt missbrukar Drop the world, i den låten har jag tillochmed börjar sjunga med. Eller alltså, jag rappar.... ;) Och jäklar vad bra jag är på att rappa!! :)

Nu ska jag sätta igång och översätta den där dumma engelska boken, wish me luck! (det betyder önska mig lycka till... så slipper ni slå upp det...!)

Kommentarer

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0