Totalt onödigt

Nu har vi bokat grupprummet här igen. Ska sitta och starta upp nya grupparbetet i organisations och vetenskaps teori. Önska oss lycka till! ;)

Senare idag ska vi till Trollhättan igen. Antagligen iallafall. Sedan borde jag lägga mig i solariet också, för jag är blek som ett spöke. Och efter det ska jag sova superlänge för imorgon ska jag upp tidigt. Inte för att jag ska göra någonting utan för att jag vill gå upp tidigt och städa hela lägenheten, fått skrivit ett par sidor på det andra grupparbetet. Som jag just nu bara sitter och drar ut på...... Hahah. Mitt huvud är helt tomt och jag orkar ingenting just nu. Power nap nästa. Fast det hinner jag inte med just nu. Antagligen inte sedan heller.
Jag ska sluta skriva nu. För det här inlägget är helt totalt super onödigt.


Kommentarer

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0