Träffat fina Malin!

Blir ni förvånade om jag säger att jag inte pluggat alls idag!? Inte jag heller.... Istället har jag spenderat eftermiddagen tillsammans med Malin Ek, vi tog ett glas rött och kilade ner till Butlers för att ta en öl på de. Jag var hemma vid tiotiden. Duktig tjej va? Malin blev dock kvar. Hon fick nog en rolig kväll.... ;)
Imorgon ska jag till skolan, jag ska fika med Carro, jag ska åka till Överby med Jeanette, hämta lite grejer av lillebror på högskolan i Trollhättan OCH jag ska gå på bio med Johnny.... Okaaaaaj. Önska mig lycka till. Jag tror jag somnar nu så jag orkar med morgondagen... ;)

Kommentarer
Postat av: Sandra

Varsågod :)

2010-09-16 @ 10:29:59
URL: http://sandraorrebro.blogg.se/

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0