Världens bästa söndag

Sinnes vad bra dag jag har haft! Lycka!!

Mamma, pappa och mina två småbröder kom upp och åt middag hos mig och efter middagen gick jag och mina föräldrar ut på en promenad och var även inne på stadens museum en sväng. Totallt ointressant ställe, ska jag tillägga, men ändå rätt trevligt. Jag kände mig lite kultiverad (?) iallafalll! ;) Efter promenaden gick vi hem och fikade lite innan dom åkte hem.
Vid sextiden stack jag över till Jeanette, drack te och skulle egentligen sett en film men vi tog en långpromenad på ungefär en och en halv timma istället! Hur sjukt!?
Nu har jag kommit hem, tagit en mycket välbehövlig dusch och bäddat ner mig i sängen. Det sjukaste av allt var att jag kände, Äääääh, fortsätter jag vara lite duktig - jag betalar räkningar! Och betalade hyran för de närmaste tre månaderna framöver! Vad händer där liksom!? Jag betalde för tre månader. Vilket betyder att jag inte kommer att behöva någon hyra de närmaste tre månaderna. Alltså kommer jag att ha flera tusen kronor över tre månader framöver. Hahaha, jaaa. Ni fattar! Men det känns väldigt coolt av mig att göra såhär. Jag betalde liksom. Coolt.

Så nu ska jag ta fram en mysig bok, läsa en liten stund och sedan sova jättetidigt så jag kan gå upp och baka bröd till frukost för jag har inget bröd hemma. Jag kanske går en power walk imorgon bitti när jag vaknar också. Hehe. Nej. Nu ska vi inte gå till överdrift här, men fortfarande. Kul. Baka bröd är ett måste.
Så. Det. Måste. Jag. Göra.

Nu mys med boken, som förresten är en av mina favoritböcker och jag har läst den typ trettio gånger; Åse av Denise Rudberg. :) Och naturligtvis lyssnar jag ett par gånger på Drop the world med Lil wayne innan jag somnar också! :)



Så här lycklig är jag nu typ. Fast lite mindre full än vad jag är på den här bilden. Tur det.
Och jaa, jag lägger bara upp den här bilden för att mina bröst ser så sjukt snygga ut på den här bilden.. ;) Fokusera på dom, inte ansiktet. Tack!

Kommentarer
Postat av: P

Hahaha, klockren bildkommentar av dig själv! :P

2010-09-26 @ 22:20:28

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0