Vettig kväll!

Jag har krupit ner i min fina säng (reagera - jag sover i sängen!!) i mitt alldeles nya sovrum framför min jätteurgamla tv med inbyggd VHS. Hahha! Jag och Jeanette har grejat hela kvällen och satt ihop nattduksbordet som jag köpte igår och även fått upp tre hyllor på väggen. Och jaaa, Jeanette, jag erkänner: jag hade aldrig klarat det utan dig!! ;)
Efter att Jeanette gick hem satte jag ihop mitt nya skoställ och min gamla fotölj som jag tog med hem ifrån mamma och pappa idag. Så nu ekar de faktiskt inte i mitt sovrum längre!! Dessutom har jag köpt en jättemysig lampa som jag verkligen älskar och som gör rummet jättegulligt!
Men nu ska jag ta och somna framför min lilla bäbis tv som faktiskt är fetare på tjockleken är på själva tvrutan. Hehe, men den visar Love Actually just nu (PÅ VHS - HUR COOLT??) så de känns riktigt nice att sova här inatt. Och jag är otroligt trött och det är skola imorgon så.... God natt!!


Förresten, jag har inte kommit på vad jag ska rösta på än.... Det suger.....

Kommentarer

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0