Vilken fredagkväll.

Hallå!
Jag tog min feta röv och fick med nöd och näppe upp den ur soffan, och pallrade mig ner till mitt kära jobb (fast alltså city, och jag jobbar inte längre för jag pluuuuuggar!) och drack kaffe med fina Andrea. Förutom det och en snabb sväng på stan med Josefine imorse har jag inte gjort någonting alls. Jag har nästan börjat tröttna på dom här dagarna, jag är bakis alldeles för ofta!
Förresten, jag hämtade ut kläder från Nelly idag! Massvis med nya toppar, en tjocktröja, ett par skor och lite annat smått o gott ska nu placeras in i garderoben. Och kontot ska tömmas på ännu mera pengar. Buhu. ;)
Nu ska jag försöka få mig lite sömn så jag är pigg imorgon till balen! God natt hjärtegull!

Kommentarer

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0