16:04

Tjooo!
Nu är jag hemma från jobbet, dag SEX är avklarad! Bra fem dagar kvar, varav en är kortdag så de känns gott. Det har gått så himla fort, dom här jobbdagarna, men jag var väldigt positivt inställd till dem också. Och egentligen inte för att jag vill skriva de här, men jag minns ju varför jag älskade det en gång i tiden. Det är ett otroligt kul jobb faktiskt, alla underbara människor som finns där, de gör en så himla glad! Sen så är jag ju såklart glad att jag slutade, jag gjorde ett uselt sista år för att jag var så omotiverad och vill inte alls bli ihågkommen som sådan. Nu är jag mig själv igen, och gillar det. Och då duger jobbet väldigt bra.

Iallafall, jag ska bara va hemma idag också, tänkte jag. Om jag går ut eller gör något kul ikväll så kommer jag säkert däcka på jobbet imorgon typ och rubba mina "rutiner" som jag fått under veckan. Och ska jag vara ärlig är de rätt najs att bara dega på kvällarna efter jobbet, jag pratar så mycket på jobbet att det är rätt skönt att sitta hemma med en bok. Sen när alla undrade om jag skulle med ut ikväll blev jag ju liiite sugen såklart... Fast nej. Det blir degkväll för mig ändå! ;)

Kommentarer

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0