Bak

När jag kom hem från jobbet var jag helt slut. Skulle ju egentligen åkt och badat med Johnny, men så blev de inställt och jag fick åka hem ensam. La mig i sängen en snabbis, så den senaste timman har jag i sömnen legat och snoozat och försökt vakna. Sover jag för länge kan jag inte somna inatt, så det är viktigt. Ångesten över "förlorade" soltimmar, gnagde också när jag låg där och slumrade.
Men så, vaknade jag i mindre panik, och kom fram till att jag ska baka muffins! Chokladmuffins och hallongrottor! Kalas ju!!
Och det bästa av allt - nu när jag vaknade är det molnigt ute = noll ångest för att jag står inne och bakar!!

Såå, nu sätter jag igång! Pööööss

Kommentarer

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0