Bästa systern

Jag körde lillebror till hans fotbollsmatch igår. I bilen på vägen.

Jag:
Hur går det med brudarna då?
Lillebror: Sluta.
Jag: Gör du några mål på matchen nu då?
Lillebror: Sluta! De vet väl inte jag!
Jag: Sitter de några snygga brudar och tittar på matchen eller?
Lillebror: Sluta!!
Jag: Om du inte gör några mål så hämtar jag dig inte sen...

*släpper av honom vid fotbollsplanen. Hämtar honom två timmar senare.*

Jag: Gjorde du några mål?
Lillebror: Nää.
Jag: Men!! Då jag ju inte hämta dig...!
Lillebror: ??
Jag: Hur mycket förlorade ni med då?
Lillebror: Du är ju såå tröttsam!!!


Hehe, att Lillebror käkade frukost tillsammans med mig idag är helt sjukt...

Kommentarer

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0