Blogglista

ÅHHH! Vad roligt jag har, ligger och pluggar och bestämde mig för att ha en paus och göra viktiga listan. Höhö. Sjukt uttråkad.

VEM

Vem är i rummet med dig? Ingen alls.
Vem fick du senaste sms av? Mjölby och Johnny. Samma minut!!
Vem tänker du på nu? Hähä, Omg! Spännande. Nä, men ingen särskild typ. *FniSsAR sOm En FJoRtiZzZ*
Vem pratade du senast i telefon med?  Björn.
Vems hus var du senast i?  Mina föräldrars, är typ här nu.
Vem önskar du var med dig nu? Hähähäh! *FOrtSÄTteR FniSsA sOm eN FjoRtiZzzZ...*

VAR

Var är din mobiltelefon? I mina händer. Bloggar från den. Always.
Var handlar du mest? På Willys i Uddevalla när de gäller mat, när de gäller kläder ligger nog Nelly.com i topp.
Var åkte du senast bil? Till Uddevalla tur och retur tidigare idag.

VAD

Vad åt du senast? Grillat kött med sallad och ungsbakad potatis.
Vad drack du senast? Vatten.
Vad är det för färg på dina byxor? Blåa, jeans.
Vad är den närmaste saken som är blå? Ikeakassen med rentvättad tvätt som står på golvet. *Tack Mammi!!*
Vad har du på fötterna? Tår med svart nagellack på. Och blåmärken sedan jag gick lös i en hiss i början på maj typ. Sjukt!
Vad är din favorit färg? Rosa, blå och grön. Typ.
Vilken film såg du senast? Säkert Love Actually.
Vad hör du just nu? Tvn som lillebror sitter och tittar på utanför min dörr. Fotboll typ?

HAR DU NÅGONSIN

Sovit i någon annans säng? Näääää, de har aldrig hänt. Aldrig, aldrig, aldrig. .
Hånglat i skogen? De lär väl ha hänt.
Tyckt att din kusin är het? Nää. De känns inte så.
Sovit naken? Typ jämt!
Kört över hastighetengränsen? Hehe. Ni snackar med bruden som en gång för länge sedan blev tagen i 160 på 70väg. Tur att jag är så söt så jag slapp böter...
Fått hicka? Typ fem gånger i veckan..?
Dumpat någon? Ja.
Varit i slagsmål? Aldrig jag, men jag har sett min gamla pojkvän i slagsmål en gång. Han fick en knäckt näsa och jag svimmade. Fin flickvän...
Smugit ur ditt hus? Tvek, jag var rätt ordentlig när jag bodde hemma. Men jag har smugit in några gånger när jag kommit hem för sent.
Haft känslor för någon som inte känt desamma? Nää. Verkligen inte. Kärleken har alltid gått bra för mig. Jag är alltid lyckligt kär och mina förhållanden brukar vara långa och seriösa. Det kan bero på att jag är en sådan fantastisk flickvän, eller helt enkelt perfekt människa. Men jag tror bara jag har tur med kärleken helt enkelt. <<<<33333 Öööh. Ja, det har hänt att jag är olyckligt kär då och då.
Hånglat med en främling? Eh ja?
Älskar eller saknar du någon nu? Ja. Inte älskar. Men saknar.

Kommentarer

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0