Come back

Sms-konversation:

Han:
Aa det var säkert deras fel:p dom tog till och med telefonen och skickade eller? Galna vänner. Japp, jag jobbar:( bögtråkigt.
Jag: Ah, precis så var de! Måste byta vänner alltså!! ;) Tråååkigt! Fast vet du vad som är ännu tråkigare?! Att ligga och kolla på "high school reunion" ensam på morgonen när alla andra sover bara för att jag inte fattar hur man sätter på en film!! :(
Han: Aa någon måtta får det ju vara! Ja det är ju inte lätt för er lite äldre med dessa hära dvd-spelare, bättre var det väl på din tid med stora videoband:)
Jag: Ojojoj, lille lille vän. Du vet inte vad du gett dig in på!! ;) Har du aldrig hört talas om att man inte pratar om en kvinnas ålder? Förresten så har jag en supersöt liten tv med inbyggd VHS i mitt sovrum och den funkar alldeles utmärkt, haha!
Han: Jo men det är ju bara fånigt, jaha en sån där gammal sak. En sån har min FARMOR också:) men hon är ju bara 86, ni jämnåriga kanske kan bli vänner?:p OH SNAP! Haha!
Jag: Alltså, vänta lite!! Jag ska strax komma på en sån sjuk comeback så du kommer typ gråta i flera timmar... Han: Bring it!
Jag: Jag tänker! Vänta!!
*Tio minuter går*
Jag: Jag kommer inte på något... :(
Jag: Eller jo! Vänta!! AAAA MEEEEN DUUU DÅÅÅ!!
Han: Den var tråkig!
Jag: DU kan va tråkig!!!

Jag är typ världsämst på comebacks..... :(


Det som står i lilla texten hör till ämnet vi skrev om innan, kopierade bara skiten och orkade inte hålla på att klippa och klistra. ;) Puss

Kommentarer

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0