Den här veckan...

Veckans ToDo:

Måndag:
Ungdomsmottagningen på förmiddagen (haha, visst är det mysigt att gå dit. Man känner sig lite obekväm och nervös. Precis som när man var tolv år.) Jobba på Kåren. Första puben för "iår". Kul.
Tisdag: Skolan börjar. Föreläsning mellan 9-12. Jobb på Kåren på kvällen.
Onsdag: Ledig. Stenungsund eller Trollis. Eller hemma och tvätta kläder typ.
Torsdag: Skola igen. I Trollhättan om jag fattat de hela rätt. Får kollas upp i veckan. På eftermiddagen ska jag sitta och gråta. Hehe. Malin kommer filma, det lovar jag er. SHIT. Nervös. Gissa vad?
Fredag: Fest hos Aleq. Pub på Kåren. Inte bestämt ännu. Det är rockpub på Kåren, vilket får mig att känna mig lika taggad som... Eh. Jag vet inte. Otaggad iaf. Hos Aleq ska man vara utklädd till något som börjar på första bokstaven i ens namn. Om jag går dit tänker jag vara en Ecstasy-tablett. Eller en elefant typ.
Lördag: Morgonen kommer antagligen spenderas med att kräkas för jag är så stört äckligt nervös. På kvällen är det "Övningssittning" för de nya nollorna och jag ska toasta. Alltså typ hålla i hela sittningen och vara på scen hela kvällen. Hur tänkte jag när jag sa att jag ville göra det?!? SHIT.
Söndag: Vila. Om jag nu ens överlevde lördagkvällen på scen. Det kan vara så att jag är död då. Sorry.

Kommentarer

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0