Det är dag 4 av 11 nu. Om sju dagar (nästa...

img_3520 (MMS)

Det är dag 4 av 11 nu. Om sju dagar (nästa torsdag) går jag på semester och då ska "allt" hinnas med; bad, få en riktigt stark solbränna, umgås med alla vänner, Liseberg, en road-trip, degiga dagar, spontankvällar, planerade utekvällar och dessutom en massa plugg för jag har en tenta att skriva innan skolan drar igång på riktigt igen. Igårkväll gick jag igenom min höst, jag har skola tisdagar i Uddevalla och torsdagar i Trollhättan. På onsdagar tänkte jag jobba, om jag får igenom det som jag vill. Jag ska försöka få in en "rutinhöst", med motion, bra mat, tidiga mornar, plugg på veckodagarna och pengar på sparkontot. Antagligen kommer jag vakna upp en vanlig tisdagmorgon med en bakishuvudvärk som kallas duga och redan i sömnen vara på väg att beställa en bakispizza... Men det skadar ju inte att ha mål iallafall! ;) Nää, nu ska jag tillbaka in och jobba. Puss på er!


Kommentarer

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0