Det är soffläge som gäller idag. Jag, Anki...

img_5121 (MMS)

Det är soffläge som gäller idag. Jag, Anki och Julia ligger i en hög och glor på dålig tv och pratar om gårkvällen. Ikväll ska jag till Uddevalla. Min säng. Som jag inte alls längtar efter just nu, för jag har haft de så himla bra här nere. Jag vill inte tillbaka till verkligheten igen. Inte de minsta. Jag vill skippa skola, jobb, räkningar och Uddevalla och komma tillbaka hit och ha semester hela tiden. Fast det funkar ju inte så. Tyvärr.


Kommentarer
Postat av: Kattis

Det blir nog trevligt även hemma skulle jag tro, och snart kommer ju den 25 och då var det väl höstshopping som gällde.. inte illa det :) de rosa molnen kan du sväva på ändå, även om det inte är semester!

2011-08-22 @ 08:29:36

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0