Det gäller att vara ute i tid!

När det är dags för mig att skriva önskelista så glömmer jag alltid bort massa saker, detta är sakerna som jag önskar mig iår. Det är fyra månader (puuuh, still young) kvar så ni hinner börja spara.

Detta vill jag ha i födelsedagspresent 2011:

1.
En ny bil. Den behöver inte vara fin eller nått, men något jag kan ha och ta mig runt med. En polo helst. En limegrön, som den jag hade förr!
2. En stekpanna. Jag har bara en minimini-panna just nu och måste - om jag ska steka mycket mat - steka i omgångar. Så gärna en stor stekpanna, det finns ju sånna med typ rosa eller grönt mönster på på Åhléns. Just so u know!
3. En GRYM antiage-kräm. Ni vet väl att man ska börja med antirynk krämer när man fyller 20, jag är redan försenad så jag behöver en Xtra bra!
4. Ett presentkort på piercing. Jag vill ha en i innedelen på örat igen. Fattar ni? Inte vanliga örsnibben utan den där delen som sitter på huvudet och änna täcker för hålet i örat lite...Höhö. Bäst på att förklara. Jag har haft hål där innan iaf (gjort bööögont att göra hål där), men jag tycker det är skitsnyggt.. Gimme!
5. En kille. Det önskar jag mig varje år. Två gånger har jag fått det. Den ena gången lite för tidigt och den andra gången nån vecka för sent. Men födelsedagskillarna brukar hålla ett par år, så jag kan väl ta en iår igen! ;)

Fixar ni detta nu eller? Ni har ju gott om tid på er. ;) Prata gärna ihop er så ni inte fixar samma paket liksom, två stekpannor går väl bra, men just pojkvännerna hade ju vart så dumt om jag fick två utav. Åh, herregud vad rolig jag är. Jag tror visst febern har stigit! ;)

Kommentarer
Postat av: Kattis

Om jag förstår beskrivningen rätt är det en tragus du vill ha ;)

2011-08-15 @ 19:51:28
URL: http://katarinagrodan.blogspot.com
Postat av: Emelie

Sv: Japp! Precis!! Så kanske de hette.! De va ett par år sedan jag hade en sån, sen va jag tvungen att ta ut det pga jobbet... Men nu känner jag att det är dax igen! :)

2011-08-15 @ 19:58:35

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0