Du kan va!

Jag gjorde ett test på testportalen.se; deras emo-test. Mjölby kallar ju mig emo då och då, så nu skulle jag bevisa att jag är minsann inte emo alls. Av typ 40 frågor (svarar du "ja" är du emo) fick jag två ja. Den ena frågan var "är du lycklig" - där svarade jag ja! Den andra frägan var "gråter du ofta och intensivt" och där svarar jag också ja. För det gör jag. Jag gråter nog iallafall fyra-fem gånger i månaden och då störtlipar jag så tårarna sprutar, så där som man ser på tecknad film, ni vet.

Iallafall, jag fick 7% på testet, jag är alltså 7% emo, Mjölby! SJU PROCENT!! Som förklaring stod det "Du älskar mjuka fluffiga saker och ditt liv är fantastiskt och rosenskimmrande. Vad är emo?!" Hur låter de, Mjölby? Huh, huh?!?

Kommentarer

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0