Fredag!

Tjoooo!
Jag har precis kommit hem typ, tack fina Sara som kör mig hem när jag missar bussen! <3 Såå... Jag har precis haft ett trevligt möte med den gyllene tronen (toaletten) och fått upp gårdagens rester. Känns gött. Bulimi, here i come! ;) Nää, så illa är det inte. Men iallafall, nu ska jag sova en timma innan jag är på't igen. Ikväll gör vi Stenungsund och Stenungsbaden tillsammans med arbetskamraterna. Najs! Totalt astaggad verkligen (not), men de blir nog bra! Länge sen jag körde tre dagar i rad, så de blir nog grymt de här! Nästa vecka ska jag ha rehab-vecka hemma hos familjen så de gäller att vara riktigt illa nu ju! ;)

Iallafall NU - sängen!

Kommentarer
Postat av: Pernilla

Kom och hälsa på mig!!! :) eller en fika på torget, om du inte tycker jag är konstig som ammar fisen?!

2011-08-12 @ 20:48:40

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0