Godnatt göllungar! Nu är det läggdax för m...

img_9175 (MMS)

Godnatt göllungar! Nu är det läggdax för min del. Åkte en sväng till söndagsklubben men det är ju inte så rockigt utan alkoholen i kroppen. Det finns såklart en viss charm i att sitta och titta på folk som står och dansar och tror att dom är snygga på dansgolvet när dom vinglar runt där, det är kul att göra nykter! Men ändå, ångest över att man själv står där titt som tätt och då antagligen själv vinglar lika mycket. ;) Jag är glad att jag kan vakna utvilad och pigg imorgon, förhoppningsvis har mitt halsont gått över då också så behöver jag inte må dåligt alls. Jag tog tillochmed en tablett förut, för jag trodde jag hade feber. Usch, vad tråkigt att bli sjuk på semestern, det får inte hända!! :( Nää, nu ska jag sova, imorgon väntar en förmiddag med plugg (och antagligen ett lååångt bad - får passa på när man är hemma) och efter eftermiddag med underbara Julia! Mys!! Puss


Kommentarer

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0