Här är en suddig bild från igår. Jag och f...

img_7191 (MMS)

Här är en suddig bild från igår. Jag och finaste, underbara Julia som jag älskar nästan lika mycket som min egen syster. Jag har haft så underbara dagar (veckor) i Stenungsund så ni kan inte ana. Jag har mått så otroligt bra. Jag MÅR så otroligt bra. Även om jag inte ser fram emot skolan direkt, så ser jag fram emot hösten, rutiner och mer planerade dagar. Den här veckan är fullbokad. Nästa också. Jag kommer bara ha enstaka dagar över för mina kära i min hemort. Men det gör inte såå mycket, det ska bli kul att umgås med alla här också. Ikväll är jag med Pärre, vi har köpt tre påsar chips, dip, tre flaskor läsk och är nu inne på fjärde filmen för kvällen. Typ. Jag har vart i Trollis också, faddermöte. Gått igenom tusen saker och fyllt huvudet med massa nyttigt som gäller inför veckorna som väntar. Det var egentligen utgång som gällde för kvällen, men jag orkade inte ikväll. Jag vill inte förstöra morgondagen heller. Det är den sista dagen. Sista, sista, sista innan allt går tillbaka till verkligheten. En blandning av ångest och förväntan. Jag vill ha en seriös höst. På alla plan.


Kommentarer

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0