Hej!! Jag tänkte nu passa på att göra lite...

img_0132 (MMS)

Hej!! Jag tänkte nu passa på att göra lite reklam för tandkräm... Näääää! De skulle jag ju inte, men med tanke på mitt leende så försökte jag mig på ett litet skämt, sådär.. Äh, skit samma. Jag har värsta bra nyheten iallafall! Jörgen är sjuk!! Haha, det är inte det positiva egentligen för de är ju inte bra att han är sjuk, men de göttiga är att jag då får gå in och jobba hans jobbpass inatt (22-06) och GÅ PÅ SEMESTER REDAN IMORGONBITTI!!!! Fattar ni?! Jag slipper undan både morgondagens töntpass och torsdagens värdelösa 11:45-20fucking:45. Vad kan man säga, chäääääfen är go att deala med. ;) Iallafall, om ni inte fattat: Semester 06 imorgonbitti. Lägg det på minnet. Jag lär iallafall inte glömma bort det!


Kommentarer

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0