Hemma i mitt gamla flickrum hos mina föräl...

img_5935 (MMS)

Hemma i mitt gamla flickrum hos mina föräldrar har jag speglar uppsatta längs sängen. Jag var sexton och fattar inte hur jag tänkte när jag fäste dem där. Det skulle ju säkert kunna ha varit lite småporrigt om det inte hade varit så att det är i mitt flickrum och porriga saker inträffar aldrig där. Istället är min spegelbild det första och sista jag ser varje dag. På kvällarna är jag trött och på morgnarna är jag ännu tröttare. Det är ingen vacker syn. Tips från coachen: sätt INTE upp speglar längs sängen om du inte vill drömma mardrömmar om dig själv på nätterna eller vakna med en hjärtattack varje morgon...


Kommentarer

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0