Hjälp

Så stor i orden och så äckligt liten på jorden

Jag tänker på allt jag måste lyckas med, jag är så stark och självsäker när jag kommer på allt jag vill göra. Men ingenting händer. Aldrig. Jag genomför i princip aldrig något jag säger att jag ska. "Sluta käka chips", "börja träna", "plugga hela sommaren", " gå ner de där tio kilona så att magen slutar puta, låren slutar skava och framför allt att jag känner mig nöjd med mig själv", spelar ingen roll vad - jag håller det aldrig.
Så kvällens fråga är: hur i hela världen skapar man sig lite diciplin och sann målmedvetenhet?
Snälla hjälp!

Kommentarer
Postat av: Jens

bara gör't



2011-08-05 @ 09:44:41
URL: http://bristpaannat.blogspot.com/

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0