Igår

Godmorgon!
Igår var en jobbig dag. Först gick jag upp klockan fem, såklart, och åkte till jobbet. Jobbade mina nio timmar och stack sedan till IKEA med MJÖÖÖÖLBY. Hurra! Så himla kul att han är hemma igen. Iallafall, jag blev sjukt trött på Ikea iaf, jag som brukar somna ett par timmar direkt efter jobbet, klarade inte direkt att hålla mig seriös utan gick omkring och småfnissde i princip hela tiden. Eller grät, typ när jag klämde mig, när jag skrattade för mycket eller när jag kom att tänka på sängen och hur mycket jag ville dit. Då rann det en tår eller två... Men sjukt kul ändå!!
Efteråt åkte vi en sväng till Kåren, hälsade på lite folk och stack sedan hem för att packa in grejerna i lägenheten (en bokhylla, massa köksgrejer, en tvättkorg, hyllsystem, nya lakan, gardiner och MASSA mer saker blev det), sedan skulle vi åka och handla mat och blev hemringda till Björn för att killarna skulle diskutera sin roadtrip. Jag låg i soffan, fnissade lite, höll på att somna då och då, brast ut i gapskratt för ingenting och blev såsmåningom påhoppad av Björn med sexuella trakasserier och pikar på min vikt och mina celluliter. Naaaaw, lille Björn är så söt va, saknat honom i sommar! ;) Haha, det har jag faktiskt!
När vi äntligen kom hem så delade vi på en pizza, sen sa Mjölby "jag ska bara gå och bajsa" och det är de sista jag minns. Antar att jag somnade där... Iallafall, nu har jag sovit mina åtta timmar och känner mig ganska pigg faktiskt. Fast jag ska nog somna om lite till, klockan ringer egentligen inte förrän 09:00... Jaja, vi hörs sen. Puss

Kommentarer

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0