Jag, Anki, Julia och Julia är aspanka. All...

img_7607 (MMS)

Jag, Anki, Julia och Julia är aspanka. Alltså, vi snackar fem spänn på kortet och fyra kronor i plånboken. Värdelöst. Men vi kände ändå att vi har tur idag så vi åkte och köpte trisslotter och trissade upp varandra till  max; "vi delar på vinsten", "gött med pengar, jag behöver betala av mitt lån", "SHIT vad mycket nya kläder jag ska köpa"... Vi var helt inställda på att vinna iallafall hundratusen. Och så delat på fyra, jag hade liksom redan planerat vart mina tjugofemtusen skulle ta vägen. Åååh! Tusan! Jag är skitbesviken Ja, för de blev ju naturligtvis ingen vinst. Vi brände istället våra sista 40 spänn på lotter utan vinst. Idag är en dålig dag!


Kommentarer

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0