Jag är en hejare på att slippa undan tvätt...

img_1713 (MMS)

Jag är en hejare på att slippa undan tvätt-tider. Jag tvättar typ TOK-sällan, dels för att jag har stört mycket underkläder och därför utan problem kan gå en månad eller två utan att behöva tvätta (eller vända utochin på de stackars små tygstyckena) och dels för att jag är duktig på att inte skita ner mig. Det händer typ ALDRIG att jag spiller. Eller smutsar ner dem. Och då behöver man inte tvätta! Dessutom använder jag ju arbetskläder på jobbet, så jag har bara vanliga kläder på mig dit och hem och på lediga dagar... MEM IALLAFALL, idag (OCH IGÅR!!) när jag käkade mina matlådor med lasange så spillde jag. På samma ställe både idag och igår. Otroligt irriterande. Om jag ska hålla på i den här takten och spilla ner mina tröjor kommer jag garanterat behöva tvätta typ snart! Inte ok! Ser ni fläcken! En typisk lasangefläck.


Kommentarer

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0