Jag har fikat i flera timmar idag tillsamm...

img_3426 (MMS)

Jag har fikat i flera timmar idag tillsammans med mina goa tjejer på ett supermysigt fik i Stora Höga (<-- älska namnet). De är söta Jenny jag har med på bilden. Nu är jag hemma i Uddevalla, såå härligt att komma hem verkligen! Inatt ska jag sova i min egen säng istället för på Malins soffa, tillsammans med någon eller i min sjukt obekväma 90-säng hemma hos mina föräldrar. Lycka! Jag ska sova tidigt dessutom, vaknade vid sex imorse och jag är allt annat än pigg! Dessutom har jag gjort en superspännande sak nu på eftermiddagen, vill inte tala om vad än ifall jag ångrar mig, men om allt går som det ska så händer det den 1a september!! Weeeii! Supernärvös är jag! Haha! Btw, du idé att inte gå ut med skräpet innan jag åkte hemifrån förra ONSDAGEN! Dumt gjort. Det får nog bli en storstädning (sanering) innan jag går och lägger mig...


Kommentarer

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0