Lördag

Är ni oroliga? Är ni? Lite? OKEJ! Tack för den!!
Jag är i Stenungsund. Har fullt upp med livet och har faktiskt absolut ingen tid med något annat än att leva. Men ok, en snabb uppdatering eftersom jag ändå har några minuter över...

Detta har hänt:
* Jag har varit i Växjö. Igår, tillsammans med Anki, Olof och Andreas. Åkte bil i ungefär tjugotusentolv timmar.
* Jag hade innan jag somnade inatt vid tre-fyra sovit fyra timmar på 46 timmar. Varav två var i en bil. Cool tjej!
* Mitt hår är numera mörkt med orangea slingor i. Skitdumt. Måste färgas om omedelbart! Eller snart, när vi orkar ta oss in till Anki.
Så, nu ska jag hoppa lite på honom här! Ingen mår ju bra av för mycket sömn. ;) Puss!

Kommentarer

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0