Lördag

Haaallå babes!!

Min mobil har varit avstängd hela dagen typ och jag är hemma hos mina föräldrar så jag har inte kunnat blogga. *Känner mig helt tom* hihi!
Kvällen igår var awesome! Åååh, härliga älskade Stenungsund!! Först middag på Harrys med kollegorna, sedan vidare till Hamnkrogen (där började jag nog tappa bort kollegorna och mer och mer ansluta mig till andra) och sist avslutades det på Stenungsbaden, som var över förväntan. Jag brukar ha rätt tråkigt där, men den här gången var det asnajs. När mina Uddevalla-vänner åkte hem till Uddevalla (som jag också skulle ha gjort) stannade jag kvar och natten spenderades i Höviksnäs igen. Hehe ;) Försökte fixa skjuts hem idag, men ingen ville köra så jag ringde Mammi och så stannade jag kvar här ute på Tjörn istället. Det känns bra! Jag längtar nästan tills jag blir "vuxen" så jag kan flytta hem hit igen, köpa hus, skaffa barn och allt. Haha! Fast de är flera år kvar dit såklart!! Haha!
I eftermiddag har jag varit med min familj ute med båten. Åååh! Älska båtturer! Hela kvällen har vi suttit på Åstols café och fikat tillsammans med några av mina föräldrar vänner, ganska trevligt och lugnt till skillnad ifrån de tidigare dagarna! ;) Nu ska jag strax ut på en kvällspromenad och sedan ska jag sova, blev inte alltför många timmar inatt! ;) Puss!

Kommentarer

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0